Danas je zvanično pušten u rad Kontakt centar Poreske uprave koji treba da omogući bolju komunikaciju poreskih obveznika i te uprave. U Kontakt centar uloženo je približno 2,7 miliona evra i očekuje se da će on doprineti povećanju broja poreskih obveznika koji će na vreme izvršavati svoje obaveze. Kontakt centri će biti otvoreni u svim većim gradovima i opštinama u Srbiji. Uloga Poreske uprave jeste da učini poštovanje zakona jednostavnim, a nepoštovanje zakona nepopularnim i da istovremeno bude servis poreskim obveznicima i prinuda za one koji voljno izbegavaju plaćanje poreza. Otvaranje Kontakt centra ima za cilj da se izmenama poreskih propisa podstaknu privredni rast, zaposlenost i izvoz, a s druge stane ograniči javna potrošnja i više oporezuje opšta potrošnja. Kontakt centar će u prvoj fazi pružati opšte informacije o poreskim propisima putem telefona, elektronske pošte i veb sajta, dok bi u drugoj fazi sledeće godine trebalo da pruža i druge pojedinačne informacije.
Danas je zvanično pušten u rad Kontakt centar Poreske uprave koji treba da omogući bolju komunikaciju poreskih obveznika i te uprave.
U Kontakt centar uloženo je približno 2,7 miliona evra i očekuje se da će on doprineti povećanju broja poreskih obveznika koji će na vreme izvršavati svoje obaveze.
Kontakt centri će biti otvoreni u svim većim gradovima i opštinama u Srbiji.
Uloga Poreske uprave jeste da učini poštovanje zakona jednostavnim, a nepoštovanje zakona nepopularnim i da istovremeno bude servis poreskim obveznicima i prinuda za one koji voljno izbegavaju plaćanje poreza. Otvaranje Kontakt centra ima za cilj da se izmenama poreskih propisa podstaknu privredni rast, zaposlenost i izvoz, a s druge stane ograniči javna potrošnja i više oporezuje opšta potrošnja.
Kontakt centar će u prvoj fazi pružati opšte informacije o poreskim propisima putem telefona, elektronske pošte i veb sajta, dok bi u drugoj fazi sledeće godine trebalo da pruža i druge pojedinačne informacije.